Dylan kort #1019

Knack Focus: 'Tien keer op tournee met Bob Dylan', zie hier.
Film: Over grofweg een maand zijn er een films over Bob Dylan in de Melkweg in Amsterdam te bekijken. Oor schrijft hier over, inclusief prijsvraag. Zie hier. [met dank aan Bert voor de tip]
Afbeelding: De afbeelding bij dit bericht is de hoes van de Japanse single 'When I paint my masterpiece' / 'I shall be released'. Ik heb me ooit voorgenomen om alle singlehoezen van Bob Dylan waarop een tijdens The Concert for Bangladesh gemaakte foto van Dylan staat. De afbeelding rechts is daar één voorbeeld van. Dat voornemen heb ik inmiddels maar laten varen. Hoe leuk het ook is om al die singlehoezen op rij te zien, ik kan mijn tijd beter in andere zaken steken.
Rock of ages: Robbie Robertson van The Band schijnt bezig te zijn met het samenstellen van een luxe editie van het album Rock of ages. Dit album verscheen oorspronkelijk in 1972. Op de uitgave van de geremasterde versie van dit album, in 2001, werden een groot aan nummers aan het oorspronkelijke album toegevoegd, waaronder vier nummers met Bob Dylan. Of deze vier nummers met Bob Dylan ook weer te vinden zullen zijn op de luxe editie van Rock of ages is nog niet bekend.
Bob Dylan's Greatest hits vol. 2: De uitgave van de geremasterde versie van Bob Dylan's Greatest hits vol. 2 is (helaas) wederom uitgesteld, dit keer naar 4 juni.

Geen opmerkingen: