Dylan kort #653

De volgende uitgave van Atelier 9en40 is de Bob Dylan aantekeningen 28/12/2010 t/m 12/02/2011, een boekje van mijn hand. Zodra er meer informatie is over wanneer de Bob Dylan aantekeningen in de verkoop gaat, waar het gekocht kan worden, enz. zal ik dat laten weten. De vrouw achter Atelier 9en40 is Alja Spaan, het doet mij goed dat zij de Bob Dylan aantekeningen zal uitgeven.
Een beknopt verslag van de Grammy's, hier. Meer over de Grammy's, hier.
His Bobness op Muziekgek.
Twitter: hier.
Romance in Durango op radio 2, voor Jan.
Met dank aan Yapyap, Thomas en Hans voor de reacties bij Motorpsycho nitemare & Dylan kort #652 - de grammy's.
In antwoord op Yapyaps reactie: zie het begin van dit bericht :-)
In antwoord op Thomas' en Hans' reacties: ik moet nog eens luisteren / kijken naar Maggie's farm. Dylan zou Dylan niet zijn als zijn muziek niet enige inspanning van de luisteraar vraagt. Laat me, net als Thomas & Hans, weten wat je vindt van Dylans optreden tijdens de Grammy's.

2 opmerkingen:

yapyap zei

Ha Tom,
Goed om te horen van 'de Bob Dylan aantekeningen'. Leg er alvast maar eentje voor me opzij!

Ton de Kruyff zei

Nog met dank voor de linkjes naar het Grammy optreden. Wat ik niet al te bijzonder kan vinden. Het is nogal doorsnee eigenlijk. Er staan teveel mensen op het podium, en het lied is ook al nooit een favoriet van me geweest. Maar Dylan lijkt zich te amuseren, soms lijkt het wel of hij lacht. En dat is toch al weer heel wat.
Het mooist vind ik eigenlijk het klappende publiek na het nummer. Vooral mevrouw Lopez die met een strak gezicht staat te klappen en die, voor mij dan, iets in haar blijk lijkt te hebben van "wie was in hemelsnaam die rare ouwe man?". Die blik is mooi. En zolang Dylan dat soort blikken nog op kan roepen gaat het nog best goed met hem.