dank & verandering

Allereerst dank aan Ton de Kruyff en Yapyap voor de reacties bij Dylan kort #652 & #653.
Reacties en bijdragen van lezers maken deze blog een stuk interessanter. Bijdragen en reacties blijven dan ook meer dan welkom.
De laatste maanden ben ik voornamelijk bezig geweest met het samenstellen van afleveringen van Dylan kort & hoe zinvol - denk ik - deze afleveringen ook zijn, de opzet van deze weblog moet volgens mij meer zijn dan alleen het aanbieden van links naar berichten over Dylan op het net.
Ik ben dan ook van plan om wat meer andere stukken te plaatsen - zoals bijvoorbeeld het stuk over de release van de Brandeis-cd hieronder - die wat meer informatie / mening bevatten & wat minder verwijzing naar elders op het net.
Consequentie is dat er minder regelmatig afleveringen van Dylan kort zullen verschijnen - ik kan de uren die ik spendeer per dag aan de blog immers maar één keer invullen. Of deze verandering een vooruitgang zal betekenen, moet de tijd leren. Ik hoor dan ook graag van je - over een week of wat - of de nieuwe opzet al dan niet geslaagd is.

Geen opmerkingen: