Dylan kort #674

Met dank aan Peter, Arno en Sam voor de reacties. De reactie van Sam is bij een 'oud' bericht dat hier staat. Sam over Positively 4th street, hier.
Vergeet niet het stuk van Frits hieronder te lezen.
Weet je nog, de Grammy's in 1998. Dylan & band speelden Love sick & tijdens dit nummer sprong een half ontblote man met op zijn borstkast in grote letter "Soy Bomb" tussen Dylan & de camera. Lees hier: Whatever happened to Soy Bomb? Twee aanvullingen: 1. bij de luxe editie van Modern times zit dvd met daarop o.a. Dylans optreden tijdens de Grammy's in 1998. Soy bomb is uit dit fimlpje geknipt. 2. een tijdje geleden las ik in een (oud) fanzine een interview met Soy bomb. Conclusie na het lezen: Soy bomb heeft niks te melden.
Sinds ongeveer een uurtje heb ik de nieuwe versie van Biograph in mijn bezit. Maar voor ik dat over kan schrijven, wil ik eerst de cd's draaien, het boekje besnuffelen...

2 opmerkingen:

hans zei

Iets heel anders. Op I-Tunes is Song for Japan te koop. Opbrengst gaat naar Japanse Rode kruis. Derde nr op de CD is' Shelter from the storm'

Sam Woud zei

Dank voor de vermelding hierboven! Ik heb een link naar dit blog op mijn blog geplaatst. Cheers, Sam