Dylan kort #662

Dank aan Yapyap voor de bevestiging dat Dylan niet te horen is op Paul Simons nieuwe album (zie de reactie bij Dylan kort #661. Dank ook aan Rob voor hetzelfde nieuws in een e-mail aan mij.
Op de website van fanzine Isis staat sinds vandaag het nieuws dat Dylan op 2 concerten zal geven in China. Inmiddels is ook de eerste datum bekend van de (korte) Europese tournee in de juni / juli. De volgende drie data kunnen dus in de agenda geschreven worden:

6 april Beijing, China
8 april Shanghai, China
18 juni London Feis festival, Engeland

En dan kom ik gelijk op een groot aantal internetpagina's dit bericht tegen. (Met knippen & plakken komen we ergens...)
Geloof je me niet? Kijk hier en hier en hier en... Enfin, het beeld is duidelijk.

4 opmerkingen:

hans zei

Hoi Tom,
Daarom ben ik dus sinds 2 jaar geen journalist/redacteur meer. Iedereen papagaait elkaar maar n, ook omdat kranten en nieuwsrubrieken geen geld mogen kosten. Geen enkele eigen duiding. Wel blij voor Bob dat hij in de jaren zestig doorbrak en niet anno nu...

Unknown zei

Als ik Bob was zou ik niet eens in China willen optreden. Maar juist naar de landen rond China gaan voor uitstekende optredens.

CultureEye zei

Jammer dat Bob niet samenwerkt met Simon..

Als hij nu naar China gaat en deze setlis speelt:

Changing of the Guards
Serve Somebody
Blowing in The Wind
Masters Of War
License To Kil
Political World
When The Ship Comes In
Gonna Change My Way of Thinking

Nou ja...dan belandt ie in de gevangenis of zo

Unknown zei

dan wil ik aan de set list nog toevoegen:

The times they are a-changin"
Modern times.
Ain't talkin'