Dylan kort #613

Vergeet niet de zeer interessante reacties van Joop & Johan bij het stuk Nieuwe (re-)releases en de vraag van Dolf - over Desire & John Phillips - hieronder te lezen.

Herinnering: vanavond om 19:25 afstemmen op de Top 2000 a go go met vanavond Anneke Derksen aan de stamtafel om te vertellen over, ik citeer van de website de Top 2000 a go go: Bob Dylan die op de boulevard van Duinkerken een fan eerst uitscheldt, haar vervolgens het hof maakt en iets te diep in haar decolleté kijkt.

En nog maar een citaat: Ik vind eigenlijk in principe elke cover van Bob Dylan beter dan het origineel. Zijn muziek is briljant, maar zijn stem kan ik gewoon zelden uitstaan. Dit geneuzel komt van iemand die zichzelf the_wise_one noemt. Tsja.
Jeuk krijg ik er van, heel erge jeuk. Nou weet ik wel, over meningen & iets met twisten, maar kom op zeg!

Twitter: hier en hier. Een gokje: het gaat om de 3-cd box DYLAN uit oktober 2007 (luxe versie).
Haiku 61 revisited: Bob Dylan and more, kijk voor de gein even.

Geen opmerkingen: