Dylan kort #940

Vergeet niet het stuk van Arno over New York (en Tempest) en het stuk van Peter over Tempest te lezen. (zie hieronder). Beiden dank voor de bijdrage!
Knack Focus: Nr. 38 van het tijdschrift Knack Focus heeft een Dylan-special van 4 pagina's. Daarnaast biedt Knack Focus de twee Volkskrant-boxjes samen aan voor €69,95. Je kunt ook de twee boxjes + Tempest aanschaffen voor €79,95. Ik vraag me af of de twee boxjes met cd's uit de jaren 60 en 70 volledig identiek zijn aan de boxjes van de Volkskrant, of dat er nieuwe boxjes zijn gedrukt voor Knack Focus. Zie hier. Is er iemand die contacten heeft bij Knack Focus en dit kan uitzoeken en / of de boxjes heeft gekocht? [met dank aan Senne voor de tip]
Modern times: 'Bob Dylan en belangrijke momenten', zie hier.
Marije Willems: (Geen familie) 'Bob Dylan's "Subterranean homesick blues" in een nieuw grafisch jasje', zie hier.
Boekenbijlage: 'Bob Dylan werkt aan vervolg autobiografie', zie hier.

Terwijl ik deze aflevering van 'Dylan kort' schrijf / samenstel, kijk ik af en toe naar links. Daar ligt het boek waar Dylan het over heeft in het Rolling Stone-interview. Daar kan ik nou zo veel lol om hebben. Ik moet het nog lezen, het ligt er net. Komt wel, als ik het uit heb, laat ik weten of ik gevonden heb wat ik zocht.

Geen opmerkingen: