Dylan kort #930 Tempest

Dylan-interview in Rolling Stone: Het zal nog wel even duren voor dit blad in Nederland in de schappen ligt, maar in de nieuwe Rolling Stone zal een interview met Dylan staan. Het voorproefje belooft veel goeds. Zie hier. [met dank aan Bert voor de tip]
NU-punt-nl: Recensie Tempest, zie hier. [met dank aan Bert en Ference voor de tip]
muziek-punt-nl: Recensie Tempest, zie hier. [met dank aan Bert voor de tip]
Kindamuziek: Recensie Tempest, zie hier. [met dank aan Dirk voor de tip]
Online radio nieuws: Recensie Tempest, zie hier. Is deze recensie niet precies hetzelfde als de recensie van NU-punt-nl? [met dank aan Dirk voor de tip]
Heaven: Recensie Tempest, zie hier.
Enola: Recensie Tempest, zie hier. [met dank aan Dirk voor de tip]
Vief: Recensie van de recensies van Tempest (of zoiets), zie hier.
Kidz: Toen ik dit zag, moest ik aan Mart Smeets denken, aan de middelbare school waar tegenwoordig al dan niet naar Dylans muziek geluisterd wordt :-)
WoNo Magzine: Recensie Tempest, zie hier.

'De roerige jaren zestig': onder andere Isle of Wight, zie hier. [met dank aan Alja voor de tip]
The Real Bob Dylan: De wazige titel doet een beetje denken aan het oude tv-programma Wie van de drie. ik hoor het de presentator al zeggen: 'Wil de echte Bob Dylan opstaan.' The Real Bob Dylan schijnt een nieuwe cd te zijn, kost €5,- en komt op 1 oktober uit. Zie hier.
Supercalifragilistic: Dylan in de film, hier.

Gekkenhuis: Naar aanleiding van het bericht hieronder kreeg ik twee reacties via de mail dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat ik niet gek ben geworden. Dat neemt niet weg dat het hier wel een gekkenhuis is. Dat zit zo, de dag dat Tempest door de brievenbus viel, ontving ik ook de correctieproeven van Luister je nou alweer naar Bobby van de uitgeverij. Consequentie is - mede door het grote aantal berichten op het net over Tempest waar ik hier aandacht aan wil besteden - dat ik bijna iedere vrije minuut bezig ben geweest met het doornemen van de correctieproeven & het bijwerken van deze blog. Hierdoor heb ik al dagen geen tijd meer gevonden om eens goed naar Tempest te luisteren. De laatste keer dat ik dit album in z'n geheel hoorde was vrijdagavond...
Ook kom ik niet tot nauwelijks toe aan het lezen van al die recensies van Tempest. Over een dag of twee hoop ik een grote inhaalslag te kunnen maken. Ik heb me door Floater laten vertellen dat vooral de recensie van Jan Mertens (link in Dylan kort #928) zéér de moeite van het lezen waard is.
De ontwenningsverschijnselen blijven beperkt tot een slecht humeur...

Geen opmerkingen: