Dylan kort #1271

Setlist 24 november: Things Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisited / Why Try To Change Me Now / Summer Days / Melancholy Mood / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Once Upon A Time/ Pay In Blood / Tangled Up In Blue / Soon After Midnight / Early Roman Kings / Full Moon And Empty Arms / Desolation Row / Thunder On The Mountain / Autumn Leaves / Love Sick // [encores] // Blowin' In The Wind / Ballad Of A Thin Man
setlist 25 november: Things Have Changed / It Ain't Me, Babe / Highway 61 Revisited / Why Try To Change Me Now / Summer Days / Melancholy Mood / Honest With Me / Tryin' To Get To Heaven / Once Upon A Time/ Pay In Blood / Tangled Up In Blue / Soon After Midnight / Early Roman Kings / Full Moon And Empty Arms / Desolation Row / Thunder On The Mountain / Autumn Leaves / Love Sick // [encores] // Blowin' In The Wind / Ballad Of A Thin Man

Bovenstaande setlists zijn de laatste twee van dit jaar. In april 2018 geeft Bob Dylan zes concerten in Italië (zie hier). Aan die lijst zullen in de komende maanden ongetwijfeld data worden toegevoegd.

Recensie: Song Of Bob Dylan van Joan Osborne, zie hier.
Gemist: Afgelopen donderdag werden Bob Dylans liedteksten in de vertaling van Bindervoet & Henkes onder de titel Spraakmakende boeken besproken door prof. dr. Gilles Dorlijn en dr. Melanie Schiller, zie hier. Wie is er geweest?
Scheveningen: 27 januari, (Bob) Dylan & (Johnny) Cash, zie hier.
Tip van Gerbrand: op de website Super Deluxe Editions wordt niet alleen geschreven over nieuwe releases, maar de samenstellers houden ook verschillende webwinkels in de gaten gehouden m.b.t. prijzen van luxe edities, zie hier.

Geen opmerkingen: