The Comic book and me #11

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Er zitten bijna twee maanden tussen deze en de vorige aflevering van "The Comic book and me". Het is niet zo dat ik in die bijna twee maanden geen comics heb gelezen, verre van zelfs. Ik heb stapels comics weg gelezen, maar Bob Dylan kwam ik in die comics niet tegen. Tot vanavond, vanavond kwam ik, terwijl ik luisterde naar een 16 minuten durende coverversie van Dylans "Simple Twist Of Fate" in Iron Man no. 15 (juni 2007) "Man Of Peace" tegen. Of dit een verwijzing is naar Dylans "Man Of Peace" van het album Infidels weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het in ieder geval mij aan Dylans "Man Of Peace" deed denken en dat is voor mij genoeg om even op te veren uit mijn luie lees- en luisterstoel.
Die coverversie van "Simple Twist Of Fate" kom ik nog wel eens op terug.
Nu eerst verder luisteren en comics lezen.

Geen opmerkingen: