Dylan kort #1060

"De grootste hit van Bob Dylan in Nederland": Lezen over Dylans concert in Amsterdam (2013) en mezelf in dat verhaal terug vinden is een aangename verrassing, zie hier. Mijn verslag van dat concert, waar de auteur van het stuk "De grootste hit van Bob Dylan in Nederland" in voorbij komt, staat hier.
Guy van Sande zingt Bob Dylan (28 december), zie hier.
Fanzines: Isis issue 177 viel gisteren op de deurmat. Dit weekend vermaak ik me dus wel. Het wachten is nog op The Bridge issue 50 welke in december zou verschijnen. Volgens de website van Isis is The Basement Tapes Complete uitverkocht, maar zal deze box vanaf januari weer te verkrijgen zijn.
Christmas In The Heart: Het is vandaag 21 december, het is bijna kerst. Ik heb Christmas In The Heart nog niet gedraaid, ik zoek nog naar het juiste moment. En jij? Heb jij Dylans kerstplaat dit jaar al gedraaid?

1 opmerking:

Anoniem zei

Met tien graden en regen kan ik me er niet toe zetten om naar Winter Wonderland te luisteren. Komt misschien nog. En dat van Wigwam had ik ook niet geraden!
Frans