Dylan kort #972

Na wat fysiek ongelukkige dagen - een flinke terugslag op zondag -, kan ik gelukkig nu weer wat langer rechtop zitten. En dus kan ik weer werken aan berichten op deze blog, te beginnen met een nieuwe 'Dylan kort'.
Ik heb in de afgelopen dagen een groot aantal e-mails gekregen van lezers van deze blog. Ik zal proberen om al die e-mails vandaag en morgen te beantwoorden. Tot zover mijn inleidende praatje, nu over tot de orde van de dag.
Setlist 12 november: You ain't goin' nowhere / It's all over now, baby blue* / Things have changed* / Tangled up in blue* / Rollin' and tumblin'* / Visions of Johanna / High water (for Charley Patton) / Spirit on the water / Highway 61 revisited / Mississippi / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / Like a rolling stone / All along the watchtower // Blowin' in the wind
* = Mark Knopfler op gitaar
Tales of Tempest: 'Tin angel', zie hier.
13 november 1985: Dylan wordt geëerd in het Whitney Museum, zie hier.
Good as I been to you in een mindmap, zie hier [met dank aan Hans voor de tip]
Cassette: Een cassette kun je afspelen, of... zie hier. [Ik meen mij te herinneren dat ik dit al eerder op de blog heb gezet, maar twijfel. Beter twee keer dan helemaal niet. Met dank aan Dirk voor de tip]
Biograph: Na een lange dag werken ga ik vanavond - denk ik - weer eens door Biograph 'zappen', hier en daar een nummer draaien. In ieder geval 'I'll keep it with mine', 'Heart of mine' en 'Caribbean wind'. Daarna zie ik wel weer verder.

Geen opmerkingen: