Dylan kort #3651

"7 geniale muziekdocumentaires op Netflix: van Bob Dylan tot Beyoncé", zie hier.
"Meindert Talma, zanger met ‘beperkte reikwijdte’: Bob Dylan zou ook geen cent gekregen hebben", zie hier. met dank aan Hans]
"Blij dat Bob Dylan nooit op de snijtafel van het Fonds Podiumkunsten is beland", zie hier (abonneeslot)
Jan Brokken - Mijn kleine waanzin [met dank aan John]:


"Bob Dylan in Haarlem?", zie hier. Een aardig stuk over een poging in 1966 om Bob Dylan in Nederland te laten optreden. Aan het eind van het artikel uit schrijver Martin Smit twijfels over wat wel en niet klopt van het verhaal over de poging om Bob Dylan in 1966 naar Nederland te halen.
Voor mijn boek Bob Dylan in Nederland 1965 - 1984 heb ik uiteraard ook gezocht naar informatie over pogingen om Dylan te laten optreden in Nederland in 1966. Ik kan melden dat er meer dan één poging is gedaan om Dylan in 1966 naar Nederland te halen. Meer daar over in mijn boek Bob Dylan in Nederland 1965 - 1984 dat binnenkort verschijnt.

Geen opmerkingen: