The People speak


Ik schreef al eerder over de tv-uitzending in Amerika op 13 december van The People speak en de bijbehorende soundtrack en dvd o.a. hier en hier. Steeds meer duikt op, zo ontving ik vandaag via de e-mail een still uit de documentaire waaruit duidelijk blijkt dat Dylan wel degelijk niet alleen te horen, maar ook te zien is in The People speak. [zie hierboven, met dank aan Rob]

Verder vond ik vandaag de (Dylanloze) trailer van The People speak en een afbeelding van de bijbehorende soundtrack.
De soundtrack zal 8 december uitkomen, een cd die hoog op mijn verlanglijstje staat. Maar ook de dvd zou ik niet willen missen, ik hoop alleen dat de dvd regio vrij dan wel ook in regio 2 te krijgen zal zijn. De tijd zal het leren. (tot op heden biedt Amazon.com alleen een regio 1 release aan, Amazon UK biedt de dvd nog helemaal niet aan).
We zullen zien.


Video preview of The People Speak -- forthcoming documentary based on A People's History of the United States from Voices of a People's History on Vimeo.

Geen opmerkingen: