Dylan kort #143


Araglin over the Traveling Wilburys.
Avondje Dylan in Börk.

En om nog een beetje olie op het geruchtenvuur te gooien:

Gerucht 1: Dylans nieuwe album heet My own love song en bevat de songs voor de soundtrack van de nieuwe film van Olivier Dahan. Op het album zal Dylan de songs zingen, in de film zullen acteurs de songs zingen.

Gerucht 2: Het album is een 'regulier' Dylanalbum. Een aantal outtakes zullen gebruikt worden voor een soundtrack.

Gerucht 3: Het nieuwe album is een soundtrack, opgenomen met 2 gastgitaristen. Het album zal in zomer 2009 verschijnen.

Ik wil geen piskijker zijn, maar ik heb er nog een hard hoofd in.
En dan
Waar blijft de Hank Williams tributecd?
Waar blijft de 2lp versie van The Freewheelin' Bob Dylan?
Waar blijft de inmiddels geplande 2cd versie van Blood on the tracks?
Chronicles volume 2?
De geremasterde versies van New morning, Hard rain en de rest?
Wat is er gebeurd met de geruchten over Anchor?
Het vervolg op No direction home?
Okee, als ik bovenstaande lees, ben ik misschien een piskijker, maar bovenstaande zorgt er wel voor dat ik de geruchten over het nieuwe Dylanalbum nog niet heel serieus durf te nemen.

Geen opmerkingen: