Dylan kort #423

In Wilde gedachten noemde ik o.a. de aflevering van Aloha met op de cover het portret van Dylan en de tekst Goede morgen Dylan. Harry Prenger heeft een stuk op zijn weblog gezet over deze aflevering van Aloha.
De tien grootste rockumentaries op Focus, met op 1 Dont look back en op 5 The Last Waltz.
Mijn persoonlijke top tien zou geheel Dylan gerelateerd zijn, vrees ik. [1. Dont look back + 1965 revisited; 2. No direction home; 3. The other side of the mirror; 4. The Concert for Bangladesh; 5. Hard rain; 6. Getting to Dylan; 7. The Last waltz; 8. Festival; 9. Eat the document; 10. Earl Scruggs his family and friends (maar dan, vraag het me morgen weer en het wordt een andere lijst)]
Ik plof zo in een stoel met een boek - niet Rogovoy, dat boek is uit - de laatste twee dagen te veel door de omstandigheden geleefd om nog recht te kunnen denken.
Morgen ben ik er weer.

Geen opmerkingen: