Dylan kort #560

Op de website van the Examiner staat een aardig bericht over een nieuwe widget (zie hieronder). In deze widget kun je de beide video's die ter promotie van de recente releases zijn gemaakt bekijken, plus een twintigste aflevering van de podcast rond Dylan beluisteren.
Uiteraard heb ik even gekeken of aflevering 20 al in de iTunes store te vinden is, niet dus. ik heb begrepen dat er in ieder geval nog 3 afleveringen komen van deze podcast.
Nou ben ik al een tijdje aan het klooien geweest met de widget, de video's lijken het niet altijd te doen, de podcast beluisteren gaat uitstekend. Zal de nieuwigheid wel zijn. Je kunt het zelf hieronder proberen.









Het schiet me nu te binnen dat ik helemaal vergeet om de setlist van gisteravond hier te plaatsen, voor deze keer neem ik die dan maar op in Dylan kort.

setlist 26 oktober 2010:
01. Leopard-skin pill-box hat
02. It's all over now, baby blue
03. Stuck inside of Mobile with the Memphis blues again
04. Just like a woman
05. Rollin' and tumblin'
06. Masters of war
07. Summer days
08. A hard rain's a-gonna fall
09. High water (for Charley Patton)
10. Simple twist of fate
11. Highway 61 revisited
12. Workingman's blues #2
13. Thunder on the mountain
14. Ballad of a thin man
(encore)
15. Jolene
16. Like a rolling stone

De geest is wat chaotisch deze ochtend. De gedachten racen van voor naar achter, van links naar rechts. Dank aan Hans voor zijn reactie bij Dylan kort #559 - aanvullingen. ik durf niet zo goed naar Lucky Fonz te luisteren, moet ik je bekennen Hans, ik ben bang voor permanente schade...
Frits concludeerde terecht in een e-mail aan mij dat de twee setlists van 25 oktober nogal van elkaar verschillen. Twee concerten op een dag (op je 69ste) en dan twee totaal verschillende concerten spelen. Dat zie ik Lucky Fonz nog niet doen :-))

Een recensie uit het Leidsch dagblad van The Bootleg series vol. 9 is online te lezen, geschreven door Peter Hovestad.
Dylan, part one op herald-review.com.
Meekletsen in the Independent over The Bootleg series vol. 9? Dat kan!

Het is stil in huis. 'Mevrouw Tom' is naar haar werk en de kinderen zijn op school. ik denk dat ik zo maar eens knetterhard Dylan door de kamer laat schallen. Het is een mooie dag om uit m'n plaat te gaan.
Toch?

Geen opmerkingen: