Dylan kort #382

Bob Dylan op nieuwe cd Beastie boys op En dan dit. Het gaat om een sample uit Dylan's Theme Time Radio Hour.
Twitter: hier.
Een leuke variant - waar ik nog nooit eerder van gehoord had - op een Dylan-titel: Basement apes.
Wederom komkommertijd, blijkbaar valt er weinig over Dylan te melden deze dagen. En laat ik eerlijk zijn, bovenstaande drie links zijn nou niet bepaald wereldschokkend. Het feit dat The Beastie Boys een sample uit Dylan's Theme Time Radio Hour op hun nieuwe album gebruiken is oud nieuws (het heeft hier eerder gestaan in een Dylan kort), de variant op een Dylan-titel is geinig, maar zeker niet meer dan dat. Dan blijft twitter over, en tsja, twitter is twitter, niet meer.
Net Marchin' to the city knetterhard gedraaid, voordat zoonlief de televisie aandrukte. Tijd gaat snel, het is al weer bijna anderhalf jaar geleden dat Tell tale signs - waar Marchin' to the city op te vinden is - uitkwam. En eind volgende maand is het al weer een jaar geleden dat Together through life uitkwam.
Tijd gaat snel. En mede doordat de tijd zo snel gaat, heb ik regelmatig het gevoel niet te weten waar ik de tijd vandaag moet halen om de muziek te beluisteren, niet zomaar draaien, maar ècht te luisteren.
Misschien wordt ik wel oud.

2 opmerkingen:

alja spaan zei

ik hoop dat je heeeeel oud wordt en dat ik nog lang van je genieten mag

tom zei

@Alja: dat was ik zeker van plan :-))

Tom