Bij de kringloop...

Zo nu en dan loop ik een kringloopwinkel in de regio binnen en meestal loop ik weer met lege handen naar buiten. Maar soms heb ik geluk - en daar draait het om, om dat geluk - zoals vanmiddag. In een kringloopwinkel vond ik een pakketje met 3 cd-roms in een digipack: Forrest Gump Music, Artists and Times en iets in mij zei dat ik deze uitgave ooit op Searching for a gem had gezien. De cd-roms uiteindelijk op de gok meegenomen. Thuisgekomen gelijk de computer opgestart en even gekeken op Searching for a gem. Daar, op de pagina van 1995, kom ik inderdaad de cd-rom tegen. Op de cd-rom staat een loop van de harmonicasolo uit Blowin' in the wind, een video van Dylan en Joan Baez die samen Blowin' in the wind zingen (één vers, één couplet) uit Hard rain, een interview met Baez over Dylan en over Blowin' in the wind en een korte biografie en discografie van Dylan. Bij deze laatste staat onderstaande foto.
Een kleine, leuke aanwinst. Heerlijk zo'n kringloopwinkel.

Geen opmerkingen: