Highway 61 dochters #6

Simon stuurde mij een serie van drie foto's van zijn twee 'Highway 61 dochters'.
Foto 1, Simon:  "is de piraatversie van de Mono 360 Sound; 'meaningless'."


Foto 2, Simon: " is de 1967 uitgave, maar die waarvan Searching zegt dat het een 'alternate release' is. Geen 'B' voor het catalogusnummer en de verticale print 'NL Printed in Holland'. Verder is het matrixnummer van Engelse origine. Searching denkt dus dat de plaat in Engeland is geperst en in Nederland van een label voorzien en in een Nederlandse hoes gestopt. Hoes met 'meaningful'."


Foto 3, Simon: "is wellicht nog het leukst. De dames opperde deze foto met de mededeling: 'dan lezen we elkaars hoes'."


Met dank aan Simon voor deze drie schitterende foto's!

PS: Dochterlief keek net over mijn schouder naar het computerscherm terwijl ik bovenstaande foto's plaatste. 'Kijk,' zei ik tegen haar, 'ze doen je na.' Je had haar moeten zien stralen!

2 opmerkingen:

alja spaan zei

wat een vreselijk leuk idee zo achteraf, Tom, ik zie je dochter stralen! (en jij ook)

tom zei

Hoi Alja, helemaal eens, dit was een fantastisch idee van Rob. De serie wordt met iedere nieuwe aflevering leuker! Ik hoop dat er nog vele bijdragen volgen.
Tom