Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #1

Een week geleden kwam Henk met het idee voor een nieuwe serie voor deze blog. Een serie over die momenten - op foto vastgelegd - waarop je beelden die totaal niks met Bob Dylan of zijn muziek te maken hebben associeert met Dylan en / of zijn muziek. Ik heb dat bijvoorbeeld zelf regelmatig wanneer ik een auto zie rijden met de letter BD op het nummerbord.
Gisteren kwam Wim met het idee voor een serie op deze blog met foto's van wat ik gemakshalve maar even de uitwassen van het verzamelen noem. De verzamelobjecten die ogenschijnlijk niks meer met muziek te maken hebben, maar wel met Bob Dylan of zijn muziek. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de chocolaatjes in wikkels met daarop Dylans albums afgebeeld, of - om een voorbeeld van Wim aan te halen - een zeepje met de Oh Mercy-foto.
Beide ideeën voeg ik samen tot een nieuwe serie: "Dylan vinden waar hij niet tot nauwelijks is".

In deze eerste aflevering twee foto's van Henk. De eerste foto van een bus werd gemaakt in Rome. De 'BoB express'.
De tweede foto is gemaakt tijdens een bergwandeling in de Dolomieten. Tijdens deze wandeling waande Henk zich even op Highway 61.




Met dank aan Henk en Wim voor de suggesties en (nogmaals) Henk voor bovenstaande foto's!
Bijdrage leveren? Dat kan! Stuur je foto of foto's naar mij (zie 'mail' in linker kolom).

Geen opmerkingen: