Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #158



Hans stuurde mij al enkele maanden geleden deze afbeelding voor een aflevering van "Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is". Terecht schrijft Hans in zijn e-mail aan mij dat er banden zijn tussen de gebroeders Coen en Bob Dylan, denk aan de films The Big Lebowski, Inside Llewyn Davis en O Brother Where Art Thou? 
Ik wilde het boek eerst lezen voor ik het hier plaats zodat ik eventueel in dat bericht kan melden of Dylan al dan niet ook in het boek te vinden is. 
Niet lang na dat Hans mij de afbeelding stuurde, heb ik het boek aangeschaft. Ik kom maar niet aan het lezen van dit boek toe, simpelweg omdat andere boeken steeds voorrang krijgen. Het is tijd om de afbeelding hier te plaatsen, of Dylan in Gates Of Eden van Ethan Coen te vinden, zal ik ooit nog wel ontdekken...

[met dank aan Hans]

Geen opmerkingen: