Dylan kort #1327

The Freewheelin' Bob Dylan alternatieve hoezen. N.a.v. "Dylan kort #1326" ontving ik twee e-mails met aanvullingen. De afbeelding - The Social Distancin' Bob Dylan hieronder ontving ik van Rob. Hans wees mij op de foto van Yorick van Norden en Judy Blank ter promotie van de voorstelling BOB DYLAN, De Songs, De Mythe, zie hier. [met dank aan Rob en Hans]


If Not for You - A Bob Dylan Film kan hier bekeken worden. Ik heb geen idee of het wat is, ik heb zelf de tijd nog niet gevonden om te kijken...
VPRO Gids #20 (16 - 22 mei) [met dank aan Hans en John]:


Frits Abrahams schrijft in zijn column in NRC Handelsblad van 13 mei over Little Richard. In de column komt Dylan kort voorbij: "Maar mijn vrouw zei respectloos (de man was nog niet eens ter aarde besteld) : 'Hij kan niet zingen. Het is meer krijsen. Bob Dylan was beter.' Daarna verliet ze schouderophalend de kamer." Zie hier. [met dank aan Hans] Uiteraard is de column - zoals dat tegenwoordig gaat - alleen te lezen voor abonnees. Althans, zo ondervond ik toen ik de column op mijn computer probeerde te lezen. Bij een poging om de column te lezen op mijn mobiele telefoon, kon ik dat ongehinderd doen.
Karl Flieger schrijft in zijn column over muziek, Bob Dylan komt voorbij [met dank aan John en Paul]:



Rough And Rowdy Ways: op internet circuleert inmiddels een tracklist met alle titels en een lijst met meespelende muzikanten. Ik heb zeer mijn twijfels of dit echt is, ik denk dat dit lijstje ontsproten is aan het brein van een grappenmaker. Volledigheidshalve plaats ik de informatie hier. 
de tracklist:

1. I Contain Multitudes
2. False Prophet
3. Dancefloor From Her Heart
4. Atlas Inside
5. Sandra
6. Rough And Rowdy Ways
7. Beneath The Boardwalk
8. Hilton At 3PM / After The Ruins
9. Riders Hoarding From The Darkness
10. Murder Most Foul

muzikanten: Chris Shaw, Nigel Hitchcock, Tony Garnier, Charlie Sexton, Katie Kissoon, Jack White, Ray Cooper, Ted Jensen, Abe Laboriel Jr., Matt Chamberlain, Jakob Dylan, Donnie Herron, Robert Britt, Matt Bissonette, Todd Kerns, Frank Sidoris

Geen opmerkingen: