Dylan kort #768

Een tip van Hans: 'Forever young', het allerlaatste nummer van het allerlaatste concert van 2011. Let even op het gebaar van Knopfler & de reactie van het publiek. Met dank aan Hans voor de tip. Zie ook hier.
Nummer van de dag: 'I want you'.
Zelf een muzikaal eerbetoon aan Dylan brengen? Misschien is dit iets voor je. [Ik sla een rondje over, ben bang dat als mijn mond open doe de zaal leeg zal lopen... In tegenstelling tot Dylan, kan ik daadwerkelijk niet zingen.]
'Komt de protestsong terug?' Eén keer raden wiens naam als eerste genoemd wordt. Ik schrijf nog eens een protestsongs tegen het koppelen van Dylans naam aan de protestsong. [Ik zal 'm niet zelf zingen... zie item hierboven.]
Een goede reden om 'Hurricane' te draaien: je meisie naar huis brengen.

1 opmerking:

Peter zei

"May your song always be sung...
Toch wel een kippenvelmoment!
En - ik kan toch niet anders zeggen - een mooie, sprekende gitaarsolo van dhr. Knopfler.