Dylan kort #523

Bob Dylan is Britney Spears toch niet op de redactie, o.a. over het boek van Sean Wilentz.
Een aantal regels uit Dylans New Morning ter verfraaiing op de voorpagina.
Dylan heeft zeven concerten toegevoegd aan de aanstaande tournee:
24 oktober Cedar Falls
25 oktober Madison
26 oktober East Lansing
28 oktober Ann Arbor
29 oktober Kalamazoo
31 oktober Indianapolis
2 november Akron
Mijn Blood on the tracks-manie raast door. Gisteren heb ik het album vier of vijf keer gedraaid. Vandaag is de cd binnen handbereik gebleven en iedere kans die ik had, draaide ik het album. De afgelopen dagen niks anders gehoord dan Blood on the tracks.
Dit soort manies heb ik wel vaker, gaat wel weer over. Ik herinner mij de Infidels-manie, de Freewheelin'-manie en de Slow train coming-manie, maar wat nieuw is, is dat de Blood on the tracks-manie al meerdere malen eerder door mijn bloed stroomde.
Het is vrijdagmiddag, het weekend staat voor de deur. Vrijdagmiddag hangt de belofte in de lucht, de belofte van tijd, ruimte, van mogelijkheden. De eerste Dylan-gerelateerde plannen zijn al gemaakt. De realisatie van de plannen is een ander verhaal.
Onderdeel van het plan is verder lezen in Bob Dylan in America. Gisteravond minder gelezen dan ik van plan was - daar gaan we weer: tijdgebrek. De eerste indrukken van dit boek blijven positief.
Met dank aan Rob voor de foto bij dit bericht!

Geen opmerkingen: