Dylan kort #869

2 maal nieuws met dank aan expecting rain: Dylans nieuwe album staat in de CBS nieuwsbrief aangekondigd voor de herfst. Ian Woodward - schrijver van de magistrale nieuwsbrief The Wicked Messenger - schijnt aan een boek over Dylan te werken. Dat is een boek waar ik naar kan uitkijken.
Mail van Hilda: waarvoor dank!

Hallo Tom,

In deze komkommertijd dan maar een minieme bijdrage: in de serie ER vanavond op ned 3 meende ik in de slotscene hèèl zachtjes op de achtergrond The Times They Are A-Changin
te horen.....ik dacht de stem van Ritchie Havens te herkennen....snel Shazam gepakt......
lukte eerst niet door vrij luide conversatie er over heen.....plotseling viel iedereen even stil.....
snel nog een keer.....en jawel hoor......3 seconden waren genoeg......het wàs hem.......
toch nog goeie oren dus.....

Dag, Hilda


Uitverkoop: Ik kreeg een e-mail van bobdylan.com dat ze momenteel uitverkoop houden.
Vraag: De afbeelding bij dit bericht is een labelsleeve van CBS Grammofoonplaten B.V. in Haarlem. Is er iemand die nog andere labelsleeves van CBS Grammofoonplaten B.V. in Haarlem heeft? (Zo ja, zou je mij een scan willen sturen? tom_dylan@hotmail.com Bij voorbaat dank!)
Is er iemand die weet waarvoor CBS Grammofoonplaten B.V. deze labelsleeves gebruikte? (Herpersingen van singles? Singles die naar radiostations werden gestuurd??)


Geen opmerkingen: