Dylan kort #855

Unplugged: 'Kippenvel op de snelweg' op de blog van Berry.
24 mei: 'Samen gaan spelen voor Bob Dylan zijn verjaardag', hier.
Concert: Ik twijfel of ik afgelopen oktober een link naar dit bericht geplaatst heb. In het kader van beter twee keer dan helemaal niet: hier staat dat bericht.
Taken: Een e-mail van Hilda, waarvoor dank:

Hallo Tom

Deze wilde ik je niet onthouden.
De BBC herhaalt momenteel de mede door Steven Spielberg geproduceerde SF serie
Taken.
In aflevering drie, getiteld 'High Hopes', die zich afspeelt ten tijde van de Cuban Missile Crisis
In 1962, zie je de twee teenage zonen van een der hoofdpersonen het album Bob Dylan
In handen hebben en je hoort ' Man Of Constant Sorrow '

Zoon 1 : "But this song does not have a beat"
Zoon 2 : "It's not supposed to hàve a beat!"


Later in de aflevering komt het album nog een keer in beeld  terwijl 't op de draaitafel ligt.
Dan hoor je 'See That My Grave Is Kept Clean'.

Ik ben benieuwd of er in de volgende zeven afleveringen nog meer van dit soort scenes
zitten....

Groet
Hilda


Aantekeningen: Ik weet niet hoe het bij jou is, maar het is hier fantastisch weer. Eigenlijk al een aantal dagen. Ik ben veel buiten, lees veel. Tussen het lezen door maak ik de ene aantekening naar de andere. Aantekeningen over Blonde on blonde, de poëzie in Nashville skyline (maar dan andersom), 'Lily of the west' van het album Dylan, enz. enz. (& dat zijn alleen de aantekeningen van vandaag)
Mijn hoofd gonst momenteel van de kleine & grote verhalen, ik probeer ze allemaal te vangen & op papier te slingeren. Al die verhalen zijn stukjes voor het derde - nog titelloze - boek.
Vraag me niet wanneer dit boek 'klaar' of 'af' is, ik weet het nog niet. Het enige dat ik weet is dat het al aardig begint op te schieten.

Geen opmerkingen: