Dylan kort #573

Hoi Tom,

Hier een link naar een interview met Tom Jones:
Leuk dat hij 'What Good Am I?' hoger aanslaat dan zijn eigen hits, zie het citaat hieronder:

“Maar ik geloof wel dat de liedjes die ik nu zing langer houdbaar blijven. Sex Bomb en It’s Not Unusual klinken nu al vrij gedateerd, laat staan over dertig jaar. Nummers als What Good Am I? en Run On zijn een stuk tijdlozer.”

Vriendelijke groet,
Marcel

Bob Dylan in 75 minuten, is dat mogelijk?
Er is weinig nieuws over Dylan op het net te vinden, een rustige dag. En dat terwijl het vandaag 29 jaar is geleden dat Dylan dat ene concert gaf, wat werd opgenomen en waarvan 2 nummers officieel zijn uitgebracht. Zie ook hier.
Vandaag speelt Dylan in Charlottesville, het zou wel een stunt zijn wanneer hij Dead man, dead man of Heart of mine speelt. Die kans is natuurlijk nihil, maar toch, een mens moet kunnen dromen. Het zou al een stunt zijn als hij vanavond Überhaupt iets speelt van het album Shot of love.
Als ik een nummer zou mogen kiezen van dit album dat ik Dylan nog een keer live zou willen horen spelen, dan zou ik denk ik het titelnummer kiezen, op de hielen gezeten door Dead man, dead man.
Ik ben vandaag niet in Charlottesville, ik ben vandaag niet bij het concert. Verre van zelfs, maar een mens moet blijven dromen.

Geen opmerkingen: