Dylan kort #443

en 's avonds voor het slapen gaan door Alja Spaan.
Wat zijn de beste nummers ooit geschreven? op amerika.blog.nl.

Vandaag ontving ik onderstaande e-mail:

Beste Tom,

Allereerst mijn waardering voor je weblog. Ik heb 'm bij mijn favorieten staan en lees 'm geregeld. Zo heb ik je stuk over "Shot of Love" met alle aandacht gelezen; ik waardeer dit album nu des te meer. Je stuk over "Slow Train Coming" en "Saved" ga ik nog lezen.

Zelf ben ik gisteren gestart met een eigen weblog. Ik ben van plan te schrijven over allerlei onderwerpen, zoals muziek, literatuur, religie en wie weet zelfs voetbal. Mijn eerste weblog gaat over "Kronieken" van Bob Dylan en hoe dit boek me inspireert in moeilijke tijden.

Hieronder de link, mocht je tijd en zin hebben om het te lezen:

http://marcelvanveldhuizen.web-log.nl



Vriendelijke groet,

Marcel

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik uiteraard het bericht over Chronicles op de weblog van Marcel gelezen. Een mooi, persoonlijk verhaal. Kort en krachtig. [En een ieder die niet zozeer in Chronicles geïnteresseerd is, maar wel een nog te vervullen vacature heeft, zou ook even een blik moeten werpen op dit bericht.]

Geen opmerkingen: