Dylancovers: Chris C & swingin' danglers

In Dylan kort #67 heb ik een link opgenomen naar informatie over de nieuwe cd van Chris C & Swingin' Danglers.
Vandaag ontving ik onderstaand mailtje van Chris:

bedankt voor de vermelding van de plaat van Swingin Danglers

enkele nummers kunnen worden beluisterd op www.myspace.com/chriscswingindanglers plaat enkel te verkrijgen op bestelling via calant@versatel.be

15,00 € VINYL ( + gratis cd kopie )

Chris

Ik heb net geluisterd via de website naar Senor en ik moet zeggen ik ben onder de indruk!
Een aanrader voor liefhebbers van Dylancovers.
Om een indruk te krijgen van een optreden van Chris C & Swingin' danglers, hieronder een filmpje. Helaas laat de geluidskwaliteit wat te wensen over, maar het is wel aardig om even te bekijken.

Geen opmerkingen: