The Comic Book and Me #70

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Een aanvulling op "The Comic Book and Me #68"
Hans schrijft: "Deze strip verscheen onder de titel 'Bob Dylan's Umpteenth Dream' in het  'Platenblad' nummer 44 (30 augustus t/m 3 oktober 1996), maar toen in zwart/wit. Beide tekeningen, zowel de zwart/wit als de kleurenversie, hebben onderaan de datering KoHo 6-96, waarbij KoHo staat voor de maker Koen Hottentot en 6-96 denk ik voor juni 96. Van Catawiki leerde ik dat de kleurenuitgave uit 2007 is."


Een aanvulling op "The Comic Book and Me #69"
Hans schrijft: " In het album Vrijen is Vies uit de serie Titeuf van Zep maakt Dylan nog een cameo appearance. Het verhaaltje spreekt voor zich, maar wie is die kleine smeerlap daar helemaal vooraan in de rij der geïnteresseerden? Zijn naam staat er als een soort graffiti vlak boven op de muur. De Nederlandse boekuitgave is van 1998, het Franse origineel heeft als copyright 1993."


[met dank aan Hans]


Geen opmerkingen: