Dylan kort #890

Setlist 14 juli: Leopard-skin pill-box hat / To Ramona / Things have changed / Tangled up in blue / The Levee's gonna break / Every grain of sand / Ballad of Hollis Brown / The Lonesome deah of Hattie Carroll / Rollin' and tumblin' / Visions of Johanna / Highway 61 revisited / Simple twist of fate / Thunder on the mountain / Ballad of a thin man / Like a rolling stone / All along the watchtower // Blowin' in the wind
Foto: N.a.v. mijn zoektocht, gisteren naar die ene foto (zie het bericht hieronder), kreeg ik onderstaande e-mail van Hilda:

Hallo Tom,

Ik herkende de foto meteen....Dorothea Lange, A mother of seven children.
Behoort tot de bekendste foto's van De Depressie.

Groeten van Hilda


Vanochtend gelijk google verder gezocht & terwijl 'mevrouw Tom' over mijn schouder keek & haar oog viel op de bewuste foto, zei ze: 'ik heb een ansichtkaart van die foto gehad. Die heb ik als puber in Parijs gekocht.'
[Met dank aan Hilda voor haar e-mail!]
Woody Guthrie: Waarschijnlijk volgend jaar komt een teruggevonden roman van Guthrie op de markt, zie hier.
Mind map: 'Workingman's blues #2' & bronnen, hier.
Montague street: Het is inmiddels 15 juli & deel drie van fanzine Montague street - waarvan de publicatie werd uitgesteld naar juli - is nog steeds niet verschenen, helaas.
Life: Een paar maanden geleden was er de aflevering geheel over Dylan van het tijdschrift. Dit tijdschrift komt nu ook als boek op de markt. Zie hier.
Nog een boek: Begin augustus verschijnt het boek Forget about today: Bob Dylan's genius for (re)invention, shunning the naysayers, and creating a personal revolution van Jon Friedman.

Geen opmerkingen: