Dylan kort #807

Ik heb eerder geschreven dat bijdragen voor 'boeken, boeken, boeken...' t/m vandaag opgestuurd konden worden, maar ik heb van meerdere mensen begrepen dat ze wat meer tijd nodig hebben om een lijst samenstellen. Vergeet, bij deze, de eerder gemelde sluitingsdatum voor bijdragen aan 'boeken, boeken, boeken...', bijdragen blijven welkom!
Inmiddels is er een extra concert aan Dylans tournee door Zuid-Amerika toegevoegd:
28 april Buenos aires
Dit extra concert is nog niet bevestigd door Dylans officiële website (een kwestie van tijd, waarschijnlijk).

Listen whitey:
Een tijdje geleden schreef ik hier over de cd Listen whitey. Op deze cd zal de akoestische versie van Dylans 'George Jackson' verschijnen. Ik heb Listen whitey een tijd geleden bij bol besteld. Sindsdien heb ik al meerdere mailtjes van bol gehad waarin ze schrijven dat de releasedatum is opgeschoven en / of dat ze voorlopig niet kunnen leveren. De vraag is zelfs of ze überhaupt nog, ooit, de cd kunnen leveren.
Uit een reactie bij 'Dylan kort #793' van Hans, heb ik begrepen dat Listen whitey inmiddels wel wordt aangeboden als download in iTunes. Echter, de versie die in iTunes wordt aangeboden bevat 15 i.p.v. 16 tracks. De ontbrekende track: Dylans 'George Jackson'. [met dank aan Hans voor de reactie!]
Wat het geheel nog wat absurder maakt, is dat ik in ieder geval van één iemand weet dat hij de cd Listen whitey al in huis heeft.

Lambchop speelt Dylan, hier. [met dank aan Ton!] Na het beluisteren van deze cover, heb ik mijn enige cd van Lambchop - How I quit smoking - weer eens van zolder gehaald.
Hattie Carroll, William Zantzinger & Bob Dylan op Berichten uit het verleden.

Geen opmerkingen: