The 1966 Live Recordings



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Een onvoorstelbaar complete box met een geluidskwaliteit waar je u tegen zegt. De Scorpio 1966 box blijft ook in de collectie vanwege de fantastische verzorging. Daar kan de Columbia box niet aan tippen. Ik heb 1 prangende vraag! Is dit wel een bootleg serie? Ik denk van niet. Maar wat is het dan wel en hoe gelimiteerd is deze box? In eerste instantie begreep ik dat de box niet gelimiteerd was maar volgens sommige gerenommeerde platenboeren wel degelijk een beperkte release.

Vriendelijke muzikale groet,

Arjan

Gerbrand zei

Waar blijft de recensie ? 😄

Anoniem zei

De box is fantastisch. Jaren lang de bootlegs gedraaid maar in 1 klap compleet met geweldige geluidskwaliteit is een onbeschrijflijke sensatie. Ik behoud wel mijn Scorpio 10 cd 1966 box vanwege de prachtige lay out. Daar kan Columbia niet aan tippen. In dit geval dus echt: "Those bootleggers they make pretty good stuff":)!

Ik heb alleen wel 2 prangende vragen: Volgens mij is deze release geen onderdeel van de bekende bootleg series. Nergens wordt deze term vermeld en ook op de box staat niets. Hoe moeten we deze release dan zien en een belangrijke tweede vraag; Is de box gelimiteerd? In eerste instantie werd geschreven dat de box niet gelimiteerd was maar als ik enkele gerenommeerde platenzaken mag geloven is hij dat absoluut wel. Wie weet er meer van?

Groetjes Arjan

tom zei

Voorlopig niet van mij, Gerbrand. Althans niet alles in één keer. Dat is haast niet te doen. Het alternatief is algemeenheden en superlatieven strooien. Ik broed nog.

Geen Bootleg Series Arjan, maar een box (waarschijnlijk) uitgebracht om te voorkomen dat op 1 januari 2017 de copyrights over deze opnamen vrij zouden komen.
Bij mijn weten is de box niet gelimiteerd. (Het woord 'gelimiteerd'laat mensen makkelijker de portemonnee trekken... Mogelijk dat mensen daarom dit beweren. Geloven wat er bij gerenommeerde platenzaken soms beweerd wordt, zou ik voorzichtig mee zijn.) Het kan wel zo zijn dat de vraag momenteel groter is dan Sony van te voren inschatte en dat ze bij moeten persen.
Tom