Dylan kort #695 - aanvullingen

Met dank aan Paul voor de recente reactie. De setlist van 23 april staat hieronder.
Alja Spaan: om te zijn in de werkelijkheid.
Frits Tromp: Goede vrijdag en Bril.
Frits Tromp: Ain't talkin'.
Gijsbert Kamer: The Last Waltz en de magie van The Band.
Ray-ban Wayfarer heet die zonnebril, nooit geweten voor vandaag. Weer een beetje wijzer.

When you’re lost in the rain in Juarez
And it’s Eastertime too
And your gravity fails
And negativity don’t pull you through
Don’t put on any airs
When you’re down on Rue Morgue Avenue
They got some hungry women there
And they really make a mess outta you


Paasweekend & dus zwemmen bovenstaande regels in mijn achterhoofd, kauwend op vooral de regels drie & vier.

And your gravity fails
And negativity don’t pull you through


Ergens denk ik mijn vinger op deze regels te kunnen leggen, al weet ik tegelijkertijd dat mijn pogen nooit meer is dan een groots falen. Het is niet erg om te falen. Bovendien is het verstandig om te twijfelen, altijd.
Die regels oppakken, neerzetten & er omheen lopen, van alle kanten snuffelen.
Zoiets.
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier slaat de zon gaten in de duistere gedachten. Het lijkt wel hartje zomer, eerlijk waar. Vanavond pak ik de recente heruitgave van de door Heylin geschreven biografie & zoek ik een stoel in de tuin op. Over de rand van het boek de zon onder zien gaan terwijl door de ramen Just like Tom Thumb's blues naar buiten kruipt.
Ik heb een goed leven.
Je hoort mij niet klagen.

Geen opmerkingen: