Niemand zingt Dylan zoals... reactie #8

Ik vind het een beetje zinloze discussie, ik scan er een beetje overheen. Tot mij een alinea opviel.

De persoon die op zoek is naar De Definitieve Versie moet een levenshater zijn, een waarheidszoeker die niet door heeft dat de waarde van de definitieve versie (van wat dan ook) ligt in het feit dat je die nooit aan gaat treffen.
Hij zegt: "Definitief in de zin van niet te overtreffen".
Iedere goede versie doet mij, hoe enthousiast ik ook ben, uitluitend verlangen naar een nog betere.
"Focus jezelf op de reis, niet op de bestemming. Wijzer wordt men niet van aankomen op de bestemming maar van de ervaringen tijdens de reis". Een wijs man zei dat (ongeveer).
Ons aller vriend, ook een wijs man, kan er eveneens wat van:
You're right from your side
I'm right from mine
We're both one too many mornings
And a thousand miles behind
Hartelijke groet !
Fred

Geen opmerkingen: