Dylan kort #114

Er is al een tijdje geen nieuwe aflevering van de rubriek Nederland doet Dylan verschenen. De schrijver van deze rubriek, Anton, is een tijdje uit de running geweest. Hij heeft onlangs een nieuwe heup gekregen. Inmiddels is hij uit het ziekenhuis ontslagen en kan hij beginnen met zijn revalidatie. Via deze weg wens ik hem daar heel veel sterkte bij.
Anton heeft mij inmiddels laten weten dat, zodra dit fysiek mogelijk is, hij verder zal werken aan deze rubriek, iets waar ik in ieder geval ik naar uitkijk.
Mocht je Anton een hart onder de riem willen steken of vragen / opmerkingen hebben over zijn rubriek Nederland doet Dylan dan kan dat door een reactie achter te laten of mij een mailtje te sturen, dan zorg ik dat je mailtje bij Anton komt.
Europese tournee 2009: hier, hier, hier.
Madrugada 'jat' de muziek van Bob Dylans 115th dream voor een eigen nummer, aldus Jochempie (zie zijn post van 30 mei).
Inge Cohen Rohleder geeft tussen neus en lippen door de inspiratiebron voor Dylans I pity the poor immigrant.
De Sint deelt Tell tale signs uit, hier.
Dylan vertalen is een pain in the ass. Hier.
Dylanquote: hier.

Geen opmerkingen: