Dylan kort #1093

Vergeet niet de bijdragen van Jochen en Cas hieronder te lezen.

In het boek Wally Tax: Tot hier en dan verder. Een montage van Ettie Huizing staat een beschrijving van een bezoek van Wally Tax, samen met Tim Hardin, aan Bob Dylan in 1969. Wally Tax was, op z'n zachtst gezegd, niet zo gecharmeerd van Bob Dylan. [met dank aan Gertjan]
Lost Songs The Basement Tapes, de documentaire over het maken van Lost On The River; The New Basement Tapes is op dvd en blu ray verschenen, zie hier. [met dank aan Bert]
Classic Rock Mag: "Top 10: De beste nummers van Bob Dylan uit de periode 1990-2009", zie hier. [met dank aan Sjon]

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb Wally Tax ooit gezien bij een concert van Dylan. Als ik me niet vergis was het in de Heineken Music Hall in 2003. Wally liep op krukken. Ik vraag me nu met terugwerkende kracht af of hij genoten had van het concert. Waarschijnlijk niet...

M&A

Unknown zei

















ik mis hem elke dag zo















ikik