The Comic Book and Me #73

Well, the comic book and me, just us, we caught the bus
The poor little chauffeur, though, she was back in bed
On the very next day, with a nose full of pus
Yea! Heavy and a bottle of bread
Bob Dylan - "Yea! Heavy And A Bottle Of Bread"

Deze vakantie las ik Love Song van Christopher, een uit het Frans vertaald comic book. Het boek is door IDW uitgegeven en helaas - voor zover ik weet - is er nog geen Nederlandse vertaling verschenen. (In het Frans lezen lukt mij niet, vandaar dat ik naar de Engelse vertaling greep.) Love Song is een schitterend boek over vier vrienden die samen in een band spelen. Uiteraard zit dit boek stampvol muziek - gezien de titel en de cover - maar het verhaal van Love Song gaat veel verder dan vier vrienden die muziek spelen. Erg mooi boek.
In dit boek komt Bob Dylan een aantal malen voorbij.






Geen opmerkingen: