Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #73


Op 9 januari 2018 was bij Jinek een voorproefje van De Curling Show te zien. Op 14 januari 2018 werd daadwerkelijke aflevering uitgezonden door AVRO TROS. In deze aflevering maakt televisiekok Sandra Ysbrandy deel uit van het rode team (en dus draagt zij een rode trui). Die uitzending kan hier online bekeken worden. Goed, het gaat hier natuurlijk niet om de show, maar om de trui van Sandra Ysbrandy.
Met dank aan Hans voor de tip, het speurwerk en de foto's van de uitzending van Jinek.

De manier waarop de woorden "It Ain't Me Babe" op de trui van Sandra Ysbrandy zijn geschreven kwam mij bekend voor. Na wat speuren door oude bestanden op mijn computer kwam ik een screen shot tegen die ik in april 2016 maakte. Het gaat om een oude Amerikaanse comic. Ineens blijken de woorden op de trui van Sandra Ysbrandy mogelijk een diepere betekenis te hebben dan aanvankelijk gedacht. Zou Ysbrandy zich daar bewust van zijn geweest toen ze de trui kocht?


Geen opmerkingen: