Dylan kort #1227

Tijdens het samenstellen van "Dylan kort #1227" draaide Blonde On Blonde. Waarom ik het nodig vind om dit te melden, weet ik ook niet goed. Ik weet wel dat 't heerlijk is om Blonde On Blonde te horen. Misschien is dat reden genoeg.

Citaat: "The Comic book and me #58" schreef ik over een Dylan-citaat dat ik niet gelijk kon plaatsen: "You make me nervous when you start to talk". Ik ben niet de enige Dylan-liefhebber die dit citaat niet direct kon plaatsen, zo blijkt uit de reacties die ik ontving (waarvoor dank). Het citaat is afkomstig uit "Had A Dream About You, Baby".
Video: Patti Smith, Lenny Kaye and Sean Wilentz on Bob Dylan (Nexus mei 2018), zie hier. Meer video's staan hier. [met dank aan Peter]
Volkskrant Magazine van 15 december, een advertentie voor Catawiki [met dank aan Hans]:


Bear and a Banjo: voor dit project schreef Bob Dylan de songtekst van "Gone But Not Forgotten", lees meer hier. de song beluisteren kan hier.

Geen opmerkingen: