Dylan kort #1062

Meerijden: Lennert, lezer van deze blog, zoekt iemand met wie hij donderdag vanuit de regio Rotterdam kan meerijden naar Dylans concert in de HMH. Mocht je Lennert mee willen nemen, stuur me dan even een e-mail die ik naar Lennert kan doorsturen.
Jeep Cherokee: In de commercial voor de nieuwe Jeep Cherokee is Bob Dylan te horen, hij zingt het nummer 'Motherless children'. Is dit de versie die te vinden is op the 50th anniversary collection, opgenomen in Gaslight Café in oktober 1962, of heeft Dylan voor deze commercial een nieuwe versie van dit nummer opgenomen?
The Complete album collection vol. 1: Ik krijg net bericht van mijn leverancier van deze boxset, ik zal 'm - ondanks de releasedatum van 1 november - pas 5 of 6 november ontvangen. (Heb ik de pest in? Jazeker!)
Typecursus: 'Opmerkelijk: Bob Dylan kon al blind typen in 1965' (Ik verzin het niet, zie hier).

2 opmerkingen:

Cas zei

Tom, dit is inderdaad de Gaslight Tapes versie van Motherless children die op de 50th Anniversary Collection staat.

Hildairene zei

ik weet niet of een link hier werkt...

http://youtu.beYUyYJM7WOxE