Dylan kort #1060 - aanvullingen

Hierbij enkele aanvullingen op onderstaand bericht
'Een leven lang Dylan-fan': Zie afbeelding voor dit artikel. Helaas krijg ik de afbeelding niet zo groot dat het artikel online te lezen is. [persoonlijke noot: vooral de opmerking over The Rolling Stones bracht een glimlach rond mijn mond...]
VolZin: Door toeval (strooptocht over het internet) ontdekte ik dat Bob Dylan op de cover staat van dit tijdschrift (nr. 20). Ik heb het tijdschrift nog niet gezien en kan dus nog niks melden over de inhoud. Zie hier. (tip over artikelen over Bob Dylan in tijdschriften en kranten zijn altijd welkom.)
Rolling Stone: In de Rolling Stone van 23 oktober staat in de rubriek 'Random notes' een schitterende foto van Bob Dylan en enkele regels over de aanstaande tentoonstelling Mood swings. [met dank aan Hans voor de tip!]
app: nogmaals enkele regels, zie hier.
NRC Handelsblad van vandaag bevat een door Jim Marshall gemaakte foto van een jonge Dylan die een band door de straat rolt. [met dank aan Arie voor de tip!]


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je op die foto klikt, en dan op de rechtermuisknop kun je de foto opslaan, en als je m dan vanaf je eigen computer opent is die prima te lezen. Leuk artikel!

En die foto van Dylan die die band rolt, bij die foto heb ik me altijd afgevraagd wat er tussen die twee auto's in op de grond ligt, een portomonee, een opschrijfboekje???

Anoniem zei

Een (Amerikaans) stopcontact die nog vastzit aan een grondplaat?