Dylan kort #1056

Een nieuwe weblog over Bob Dylan: Een ander zelfportret is de nieuwe weblog van Frits, zie hier.
Herinnering: Niet vergeten: morgenavond (3 oktober) de presentatie van het boek Bob Dylan illustrated van Theo Bogart in Concerto, Amsterdam (zie ook 'Dylan kort #1055'). Theo van den Boogaard was gisteren te gast in het programma Tijd voor twee. Dat fragment beluisteren kan hier.
Berichtgeving: Er wordt momenteel verdomd veel geschreven over het aanstaande huwelijk van Dylans dochter. Die berichtgeving stoort mij enorm. Laat die mensen toch met rust, laat ze een privéleven hebben (en schrijf over Dylans werk). En met het opschrijven van deze ergernis heb ik al weer veel te veel tijd gestoken in zaken die mij niks aan gaan...
File under: Recensie Another Self portrait, zie hier.
Ster reclame: Er schijnt een reclame voor Dylans concerten in oktober in Amsterdam op de Nederlandse televisie uitgezonden te worden. Ik heb de reclame nog niet gezien. Tips over waar ik de reclame kan bekijken zijn meer dan welkom. [met dank aan Frits voor de tip]
De recensie van Counting down Bob Dylan komt eraan. Ik zou dit boek te kort doen door me er van af te maken met een paar regels hier, vandaar een recensie in een apart bericht, later vandaag.

Geen opmerkingen: