Dylan kort #1310

"Murder Most Foul": Blues Magazine, Genius (de tekst uitgeplozen) [met dank aan Gerrit], BOUblog, iTunes top 10.
Booktrailer: Letras (1961 - 1974), zie hier. [met dank aan Arie]
Netflix: Crip Camp bevat muziek van Buffalo Springfield, Grateful Dead, Bob Dylan en Neil Young, zie hier.
The Last Waltz op tv: "‘Straks komt Bob Dylan erbij’, zei ik met blijde verwachting in m’n stem. ‘Jammer’, antwoordde ze. Dat u weet dat wij bij die hele coronacrisis ook nog een generatieding te verwerken hebben." Zie hier. [met dank aan Bert]
"50 bezigheden voor de thuiszittende Dylan-liefhebber", zie hier. Frans heeft bezigheid 37 uit die lijst gepikt, zie afbeelding bij dit bericht. [met dank aan Frans]

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi Frans!
zelf heb ik het helaas drukker dan ooit al werk ik thuis voor leren op afstand van school (kleinkinderen van mijn vrouw erbij en relatietherapie voor de ouders, haha)

groet en iedereen sterkte toegewenst
ik draai wel om de zoveel uur Murder Most Foul, dat houdt me op de been en vloert mij tegelijk
hans altena

Frans zei

Dank je.