Dylan kort #1062

"Zuigen aan de oortip van je bril": Over John Wesley Harding, zie hier. [met dank aan Gert]
Clash of Clans: Zoonlief speelt Clash of Clans niet meer, daar is hij nu te groot voor. Maar toen ik de commercial voor dit spel bekeek, keek hij wel over mijn schouder mee. Toen ik aan hem vroeg of hij de muziek bij dit filmpje kent, was het antwoord "Nee". Toch nog wat aan de opvoeding doen... Zie hier.
The Bridge: Aflevering 50 van het fanzine The Bridge viel gisteren door de brievenbus. Ik heb er nog niet veel in gelezen, maar bladerend door het tijdschrift werd me al wel duidelijk dat er veel aandacht is voor The Basement Tapes. De ervaring leert dat The Bridge altijd de moeite van het lezen waard is, en dat inmiddels 50 afleveringen lang.
The Counterlife van Philip Roth: "The volume was on full blast - Bob Dylan singing, 'Lay, lady, lay... lay across my big brass bed...' Just what Henry needed to hear." [met dank aan Hilda]
In The Aftermath, gisteren op Net 5, zat de volgende dialoog [met dank aan Hilda]:
"It's a bit primitive..."
"Chaos is a friend of mine."
"It's Bob Dylan!"
Girl Meets World (Disney Channel, 24 december): Op het schoolbord staat:

"The Times They Are A-Changin'
                                      - Bob Dylan -"

De les gaat over de (recente) geschiedenis.

Geen opmerkingen: