Dylan kort #1061

"Full Moon And Empty Arms": Vanochtend in alle vroegte las ik op het internet dat "Full Moon And Empty Arms" van het begin volgend jaar te verschijnen album Shadows In The Night deze week op single verschijnt. Eerste gedachte: Ik moet rennen naar de platenzaak om die single - cds? vinyl? - te bemachtigen. Pas na twee koppen koffie realiseerde ik mij dat er waarschijnlijk helemaal geen fysieke release van deze single is. De single "Full Moon And Empty Arms" is voor €1,29 in de iTunes Store te koop. Geen extra tracks of een speciaal hoesje. 
Ik mis de ouderwetse single soms.
Moderne Hippies: Het begrijpen van Dylans "My Back Pages", zie hier.
"Ik deed mijn eigen ding met Bob Dylan", zie hier.
Vraag: Mogelijk heb ik het al eerder gevraagd (maar dan is het antwoord mij ontschoten...). Wie kan mij vertellen uit welk boek de rechts afgebeelde tekening komt?

2 opmerkingen:

Silvester van der Pol zei

De illustratie komt uit het Pophandboek (Van Gennep Amsterdam 1970) van Henk Bergman & Errit Petersma.
Een boek dat ik in mijn jeugd heel vaak uit de bieb leende en niet lang geleden via MP eindelijk zelf heb gekocht (N.B. een ex-biebexemplaar maar niet uit mijn toenmalige woonplaats...)

tom zei

Dank Silvester!