Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is #8

Een e-mail van Henk:

Dag Tom,

Neem het volgende even niet helemaal serieus, maar ik vond het wel grappig om te melden.

Tijdens de reclame’s gisteren riep mijn zoon: „Pap, kom kijken, daar komt de reclame van Bob Dylan weer”!
Hij bedoelde hier de reclame van Tele2 - The Runner.
In dit filmpje komt op een gegeven moment (bij 19 sec.) een vrachtwagenchauffeur in beeld (een vrouw zover ik kan beoordelen) die hij associeert met Bob Dylan waar ik erg hartelijk om moest lachen.

Ik denk dan wel eens bij mezelf, heb ik mijn kinderen nu goed opgevoed of zijn ze helemaal verpest!?   ;-))

Groet,

Henk


Hallo Henk,

Ik vind 'm wel mooi.
Gisteren kreeg ik de kans om de proef op de som te nemen. Gisteren zag ik namelijk deze commercial op de buis voorbij komen. Op het moment dat de chauffeur in beeld kwam, heb ik het beeld stil gezet en aan 'mevrouw Tom' gevraagd 'Wie is dat?'
'Dat lijkt wel Bob Dylan,' zei ze, 'die krullen en die neus.'
Wat je opvoeding betreft zou ik zeggen: je hebt je kinderen op een goede manier verpest ;-)

groet,
Tom

1 opmerking:

nelien zei

Ha, Ha, ik heb al meerdere malen hetzelfde gedacht als Marlon!
Is er niet een stukje in (mijn favoriete film) Renaldo & Clara waarin Dylan een vrachtauto bestuurt?