Dylan kort #1028

Setlist 27 juni: Zie hier.
Niemand zingt Dylan zal iets later dan ik eerder heb aangegeven te koop zijn, namelijk op 1 juli.
NRC Handelsblad van 17 juni: 'Adam Granduciel begint het gesprek over zijn band The War On Drugs met een top-5."Bob Dylan, Neil Young, Jimi Hendrix, Bruce Springsteen, Tom Petty. Mijn vijf helden van de Amerikaanse rock. ...Het zijn de artiesten die mij op weg hebben geholpen als songschrijver. Ik wist van het bestaan van Dylan, maar hij begon pas echt voor me te leven toen ik Blood On The Tracks hoorde. Ha, dacht ik, dus zo schrijf je over de liefde! Geen zoete sentimenten maar de keiharde waarheid, verpakt in poetische zinnen."' (interview Adam Granduciel door Jan Vollaard) [met dank aan Alja]
"Love and Theft": In de serie Alben für die Ewigkeit werd een paar jaar geleden Dylans Unplugged uitgegeven. In diezelfde serie is nu ook "Love and Theft" verschenen. Het gaat om de geremasterde cd-versie uit 2003 in een digipack. Het digipack zit in een plastic, doorschijnend hoesje met de tekst Alben für die Ewigkeit.

Geen opmerkingen: