Dylan kort #226


Ton de Kruyff heeft een reactie achtergelaten bij het bericht over de nieuwe website, hij schrijft: Goed idee. Misschien kan het een "knooppunt" worden voor herinneringen aan de concerten die Dylan gaf in Nederland. Een prima voorstel! Mocht je herinneringen aan een van de concerten van Dylan in Nederland hebben, kun je ze naar me mailen (tom_dylan@hotmail.com), dan zorg ik dat het op de website komt. Ook foto's, scans van concertkaarten, tourboeken, enz. enz. zijn zéér welkom. Met dank aan Ton voor zijn voorstel. De website kun je hier vinden.
Rob G. wees mij, via de mail, op een paginagroot artikel in de NRC van afgelopen vrijdag over Neil Young. In het artikel komt Dylan regelmatig voor. Ik heb gezocht in de online archieven van de NRC, maar het bewuste artikel nog niet gevonden. Mocht ik het vinden, post ik alsnog een link.
Vandaag is het precies 43 jaar geleden dat Dylan van zijn motorfiets viel.
Jean-Pierre Wils vertelt op 20 augustus over zijn passie voor Dylan.

3 opmerkingen:

Ton de Kruyff zei

Link naar het Neil Young artikel:
http://archief.nrc.nl/?modus=l&text=neil+young&hit=1&set=1

Yvonno zei

De link klopt niet helemaal. De datum moet nog even ingevuld worden. Om het artikel te lezen moet je wel een abonnement hebben op het nrc

Ton de Kruyff zei

@Jelle. Je hebt gelijk. Ik realiseerde me niet dat ik door mn abonnement automatisch kon inloggen in de kunstbijlage van 24 juli.
Maar het stukje over Dylan die omrijdt om naar een oude woonplek van Young te kijken blijft mooi.